»Vložene kolektivne tožbe, ki smo jih pripravljali več mesecev, so, skupaj z velikim odzivom potrošnikov, pomemben signal, da se slovenski potrošniki znamo organizirati in se postaviti za svoje pravice. Verjamemo, da bodo postopki kolektivnih tožb pozitivno vplivali na varstvo pravic potrošnikov v Sloveniji in pomenili dodaten preventivni pritisk, da se kršitve teh pravic ne izplačajo.«
»Opozarjamo, da Slovenija nima strategije potrošniške politike, da potrošniške organizacije niso vključene kot ključen deležnik v sprejemanje zakonodaje, ki posega v pravice potrošnikov, in da je zakon o varstvu potrošnikov samo kamenček v mozaiku urejanja položaja potrošnikov.«
»Prišli smo v situacijo, ko so bili zaščiteni mali podjetniki, ne pa oškodovani potrošniki, da nadzorni organi, ki bi morali pogledati certifikat ustreznosti, niso nič ukrepali in da sploh nismo slišali niti besede urada za varstvo konkurence, se pravi, da imamo v Sloveniji velike težave pri de facto uveljavljanju pravic potrošnikov.«
»Pomembno je, da nadzorni organi za varstvo potrošnikov in pristojni organi za varstvo osebnih podatkov ter Evropska komisija hitro proučijo najnovejšo politiko Mete in po potrebi sprejmejo takojšnje in učinkovite ukrepe za varstvo potrošnikov.«
»Če potrošniki vidijo neko navedbo z znakom, ki vsebuje besedo v Sloveniji, iz Slovenije marsikomu to podzavestno implicira, da je to slovenski proizvod v celoti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju